lördag 17 januari 2015

Årets första projekt klart

Årets första projekt var då klart, eller ja det var redan klar den 2:e januari men jag har inte orkat blogga om det förrän nu ;)

I slutet av 2014 började jag sticka dessa Esther, som blev klarar då som sagt den 2:e januari. För att vara mitt första par vantar blev jag riktigt nöjd, trotts att de är på gränsen att de passar. Jag borde nog ha gått upp ett nummer i stickstorlek, men det är något jag får tänka på tills nästa par vantar.

Mönstret finns i Vantar för alla årstider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.