lördag 20 december 2014

En trevlig överanskning

© Susan Ashcrof
Igår fick jag en trevlig överraskning när jag öppnade min mejlkorg. Ett av mejlen var från Ravelry, som meddelade mig att My hade hade köpt ett mönster till mig från min önskelista. Jag blev väldigt överraskad men samtidigt väldigt glad och tacksam över hennes omtänksamhet.

Mönstret som jag fick av My heter Brain Frieze och är en tubhalsduk. Nu skall jag bara hitta ett passande garn, så att jag kan börja sticka denna underbara tubhalsduk.


1 kommentar:

  1. Väldigt fint mönster och snällt att köpa mönstret till dig :D Det hamnade bland mina favoriter också.

    SvaraRadera

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.